Tuesday, November 23, 2010

Untuk kau yg aku syg dari 7july2010 hingga bila2 .

Weyh , aku rindu kau sgtsgt . Hurm , kita dah kapel lame dah kn ? Tibe2 kita break ? Aku tahu yg mnx break tuh slalu nye aku . Tapi knp kau x pernah halang aku ? Knp doe ? Sbb ap ? Hmmm . Knp kau sanggup hancurkn hubungan kita ? Hmmm . Mama pon dah suke kat kau , bila aku kapel dgn org lain je , mama x nk terima . Hmm . Mama always text kau kn ? Hmmm . Act mama sygg kau mcm anak dye doe . Hope kau faham perasaan mama :'( Aku sedih gila kau buat mcm nih . Aku pikir kau akan pujuk aku balik . Tp kau x buat pon . Aku rindu kau gila babi . Now kau dah start new life . kau dah kerja , kau pon dah busy sekarang . Hmm . Urghhh , aku rindu doe name panggilan aku yg kau slalu panggil :'( Skarang dah x de sape nk panggil aku MOK :'( Kau hilang dari hidup aku mcm tuh je kn ?Aku sedih sgt skarang nih . Aku dah try nk lupekn kau tapi x bole . Time harituh yg kau text aku , and kau ckp aku skarang nih happy , weyh !!! Kau nk tahu x ? Aku sebenarnya sedih kowt !! Koz kau dah x de dlm hidup aku . Hanya kenangan kau n aku je aku sttill ingat . Yang lain dah x :'( Hmmm , aku rindu time kau gelak . Time terakhir kita lepak dkt mcd kn kn ? errr , sumpah best mcm tuh ,

Aku ingat lagy ap yg kau janji dkt aku :'( Tapi kau ?? Mesty dah lupa kn ? Hmm . Aku tahu kau sng lupee kan aku . Hmm . Koz aku n kau mmg x sesuai . Tgok umur pon dah bole tahu kn ? then skarang kau banyk berubah doe . Hurmm . Kau dah x mcm dulu . Kau x text aku dah . Slalu nye lps kita break kau slalu text aku :'( Tpi now dah x kn ? Hmmm . Mne pendek aku yg dulu ? Hmm . Tapi skarang kita dah x boleh bersama kn ? Hmm , sumpah sedih gilaa doe . hmm . Aku sayang kau n aku rindu kau gilaa babi doe :'( Just aku tulis blog mcm nih , aku just nk luahkn perasaa aku dkt kau . Kau x pernah tau ap yg aku rase . yang kau tahu nk marah2 aku je kn ? Its okayh . Ini takdir . And kita ditakdir kn supaya x perlu bersama . Aku faham .

skarang aku tgh cube untuk lupe kn kau n kenangan kita .
Hmm , bubye pendek , mok always love you , and mok x kn pernah lupe kn pendek , itu janji mok untuk pendek :))
Bubye

No comments:

Post a Comment

My Followers (: